keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Ekat huonot uutiset

Urakoitsija soittu juuri. Porstuan ja kamarin välinen seinä on laho latttiasta kattoon asti. Tapetit uudempien alla olivat homeessa. Syytä ei löydy ylhäältä. Lattia on auki, sahanpurut poissa ja betonilaattakin mutta vielä ei ole syytä löytynyt. Kerroin hänelle että siinä huoneessa poikani ja minä emme voineet nukkua välillä viime kesänä siellä koska reagoitiin johonkin. Sitten hänkin muistin että kerroin sen.





Olen muuten viime viikolla saanut tietää että minulla on astma, eipä ihme että reagoin tähän homeen hajuun. Ja että olen monta kertaa haistanut homeen muiden taloissa. Hmm.. mutten omassani.

Jatkoa seuraa. Juuri nyt olen jonottanut 16 minuuttia Kouvolan verotoimison metsäveroosaston linjoilla. Olisi pakko saada uudet lomakkeet ja äkkiä.

1 kommentti: